今日約了老妹(comte)去旺角逛書店,一邊吹水一邊看書(其實都幾難為老妹,要聽我講廢話!!),又係榆林,突然有版友出現 – 唔係卡笨塔 – 唔係華美子,唔係anan,唔係迪迪仔,你估係邊個?

就係玉樹擋風既Sunkit兄啦! 又係案件重演,三條友仔在書店內嘰嘰喳喳,又買這又買那,穿勻了附近上樓書店,連新開個間大陸書店都去埋,結果有意想不到的驚喜:眾裡尋她千百度,驀然回首,”英雄志”第二部卻在枱面處!

當仁不讓,捨身成仁,結果求仁得仁啊!

除了英雄志外,還買了村上新書【如果我們的語言是威士忌】,星新一短篇小說【最後的地球人】。收穫不錯!

老妹就出血了,等佢自己自首啦!

Sunkit兄也不甘後人,來套經典奇幻小說選集,哈哈!!

期間還談到Jezz的話題,結果決定Sunkit兄開放ftp,讓我們Upload及Download好歌,哈! 書版版友有福了。

本來叫埋sunkit兄一起去吃飯,但遭拒絕,只好與老妹及其朋友吃飯去也,噢! 原來朋友阿Jo也是喜歡看書,看戲及聽音樂,正啊! 版叔我又吹水了,哈哈! 真係開心! 遲D要拉埋呢位好友阿Jo上黎書板先得!

今天真高興!

No Comments on 6 月 4th 2004

Leave a Reply